Klacht over Psycholoog Zoetermeer

Het kan gebeuren dat er een klacht ontstaat cliënt en behandelaar, dat is erg vervelend en we zullen er alles aan doen om dit naar meer dan tevredenheid op te lossen. Goed contact met de cliënten is een belangrijk fundament in ons werk. Niet om zomaar klantvriendelijk te zijn, maar omdat het contact tussen therapeut en cliënt één van de onderdelen is van het doorlopende proces gedurende de behandeling.

Eerst contact met de Behandelaar

Daarom willen we je altijd verzoeken om je klacht eerst te overleggen met de psycholoog. De psycholoog kan in overleg met jou een passende oplossing bieden. Komen jullie er samen niet uit dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland. Al onze behandelaars werken samen met Psychologen Nederland en zij zullen beide partijen aanhoren en bemiddelen. Kijk op de website van Psyned voor meer informatie.

Daarna naar de beroepsvereniging

Kom je er ook niet uit met de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland dan kun je ook altijd terecht bij de beroepsvereniging van de behandelaar. Zie hieronder bij de behandelaar waar je terecht kunt met je klacht:

  • Monique Koel – NVPA
  • Wim Weerdenburg – NVAGT
  • Willem Klumper – NVGZP

Contact met Psycholoog Zoetermeer

Heb je een klacht of wil je meer informatie over de procedure of gewoon even iets met ons bespreken. Neem vooral even contact met ons op. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 20.30, op vrijdagen tot 17.30. Bel naar 079-2033011.