Klacht over Psycholoog Zoetermeer

Het kan gebeuren dat er een klacht ontstaat tussen jou en mij als behandelaar, dat is erg vervelend en ik zal er alles aan doen om dit naar meer dan tevredenheid op te lossen. Goed contact met de cliënt is een belangrijk fundament in ons werk. Niet om zomaar klantvriendelijk te zijn, maar omdat het contact tussen therapeut en cliënt één van de onderdelen is van het doorlopende proces gedurende de behandeling.

Eerst contact met de Behandelaar

Daarom wil ik je altijd verzoeken om je klacht eerst te overleggen met mij. Ik kan in overleg met jou een passende oplossing bieden. Komen wij er samen niet uit dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland waar ik bij ben aangesloten. Psychologen Nederland zal beide partijen aanhoren en bemiddelen. Kijk op de website van Psyned voor meer informatie.

Daarna naar de beroepsvereniging

Kom je er ook niet uit met de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland dan kun je ook altijd terecht bij mijn beroepsvereniging.ik ben aangesloten bij Het NIP, Nederlands Instituut van Psychologen, ik ben daar geregistreerd met nummer: 219202. Kijk hier voor de klachtenprocedure NIP

Contact met Psycholoog Zoetermeer

Heb je een klacht of wil je meer informatie over de procedure of gewoon even iets met mij bespreken. Neem vooral even contact met mijn praktijk. De praktijk is op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 20.30, op vrijdagen tot 17.30. Bel naar 079-2033011.